Frida flyttar in!

Ja, ni som har varit hemma hos mig kommer att förstå vidden av bilderna nedan... =D



Vardagsrummet..



Arbetsrummet...



Sjukt underhållande.. Jag och F bor numera i ett lager! Hahaha. Hon kommer sova i min säng några nätter misstänker jag. Hennes står lutad mot en vägg i arbetsrummet.

I kväll blir det vin och pizza! Nice.

Allmänt | |
#1 - - ma:

Kommer ner typ 18 maj å åker igen typ 27 maj!

#2 - - Karin:

Shit pommes, det var länge.. Nåja,d et blir säkert bra, får försöka lösa sovplatsen, det är lite trångt här just nu. Jag har två tentor under den tiden så jag måste sitta och plugga en del sen, bara så att du vet!

#3 - - ma:

Ska vara på studiebesök i Malmö tis 19 + ons 20 = borta hela dan. Sedan tänkte jag upptäcka typ Köpenhamn/Helsingör eller nåt sånt Kristihimmelsfärdstorsdag + fre + lör + sön dvs bor hos dej men försöker hålla mej borta på dagarna å mån 25 + tis 26 e jag i Helsingborg. Bor på vandrarhem mån´/tis natt men kan säkert få redan söndagnatt samt natten till onsdag då jag åker tillbaka. Säg bara hur du vill ha de...

#4 - - Karin:

Oki, jamen det låter bra det där! Som sagt, ska bara gräva fram bäddsoffan så är det bara att komma ner!

#5 - - ma:

Ok. Jag bor hos er from mån 18 maj (eftermiddag) tills vi åker över till Danmark på lör 23. Natten lör-sön har jag bokat ett rum åt oss i Helsingör å på sön 24 åker vi över till Helsingborg å är på orkideutställning. Sen far du till Lund å jag bor resten av tiden i Helsingborg och åker hem onsdagmorgon den 27. Lönar det sig m Öresund-runt kortet för den trippen ?? puss

#6 - - Karin:

Det låter utmärkt! Jag har bokat in dig på södis på fredagen, och kommer inte skriva tenta på lördagen. SÅ det enda jag har den veckan är en hemtenta som ska in tisdagen den 26 som ska skrivas på å sen tackfest med valberedningen på tisdagen den 19, och nationsmöte onsdagen den 20.

Upp