Väskor med färg

Klicka på bilden för källa

 

Här är ett ypperligt exempel på alla underbara röda väskor som finns i världen, denna från svenska Swedish Hasbeens. Jag gillar verkligen väskor med färg, säger som Martina Bonnier i Åhlens-reklamen: "Tänk färg. Det kommer att lyfta upp hela din vår." Åhlens har verkligen en massa snygga väskor i färg, är väldigt förtjust i de stora kuvertväskorna t.ex.

Klicka på bilden för källa

Såg även en superhärlig liknande i orange/gult fusk-strutsskin på Accent (färgen stämmer inte riktigt på bilden tycker jag, den var gulare i verkligheten).

Klicka på bilden för källa

Kläder och accessoarer | |
#1 - - Daniela:

Jag gillade verkligen den gröna väskan, superfin :)

#2 - - Karin:

Mmm, å i reklamen för Åhlens finns en liknande blått som såg underbar ut, men jag hittar den inte på deras hemsida. Dåligt! Jag är iaf sjukt sugen på en lite större "vardags" kuvertväska.

Upp