Rum & Trädgård 2013

Mamma och jag var alltså förra veckan på mässan Rum & Trädgård. Mässan var rätt liten, och kanske inte så inspirerande som jag hade hoppats på...
 
Men lite bilder blev det!
 
I dagens inlägg tittar vi på lite montrar och fina hörn, en annan dag tar vi lite närbilder, arrangemang och dukningar!
 


 Orkidéen ovan påstods vara vildorkide, dvs den orkidé som brudorkidéen har avlatsfram från. Helt underbar.





Två fröförsäljare på plats, jag och mamma köpte 5 påsar var och fick därmed 3 ytterligare på köpet! =)



Fint arrangemang vid fuchia- och pelargonsticklingsförsäljaren





Jag blev så sjukt pelargonsugen.. =) Köpte 4 sticklingar! Mer om dem i ett annat inlägg.





Önskar mig en sånhär fin hylla till balkongen, någon? Oskar?





Gulliga hönor!



Måste skaffa mig mera zink, algiga terrakottakrukor och gamla planscher..





Grönt är skönt! Fint med ljus i flaskor.



En gammal stege kan bli en bra blomtrappa!



Måste köpa "silver" på loppis och ha murgröna i!



Vem vill inte ha en tulpanbil?



 
Blommor & Trädgård, Inredning | |
Upp