Uppdatering

Somrarna brukar innebära stiltje här på min blogg. Och nu har det varit dött sedan jag drog till Australien. Det finns flera anledningar till det, men främst kanske att min dator troligen är död :(

Tänkte skriva en lite uppdatering iallafall. Resan var fantastisk och jag skriver mer om den när jag har lite ordning på saker. Just nu sitter jag i en soffa hos en god vän i Uppsala, här har jag fått jobb som gymnasielärare men jag saknar ännu bostad. Så när bostaden är på plats, och flytten är gjord, då tänker jag att jag ska kolla upp datorn och kanske köpa ny. Sedan föra över bilder från ABS-resan och sedan blogga lite :)

Det mesta hittar man ju på instagram ändå, så tycker man att jag är dålig på att blogga rekommenderar jag en titt där i stället.

I kväll ska jag titta till en lgh, så håll tummarna för att det blir bra!

Hej så länge!
Allmänt | |
Upp