Första natten

God morgon säger jag från Sydney! 

Efter en sjukt lång resa, men som verkligen gick smärtfritt, har vi nu sovit en natt hos Erica och Toni. Eller ja, sova och sova. Jag var så sjukt kissnödig så redan vid 2 var jag uppe på toa. Sedan har det vräkt ner och regnat så jag har bara sovit i korta omgångar. Och vid 6-tiden var jag så kissnödig igen av allt skvalande utanför så jag fick smyga upp på toa.

Regnet har avtagit, men det är varmt och fuktigt. Härligt att kunna sova i bara ett linne och påslakan.

Idag väntar lite praktiska saker, fixa australiensiskt mobilnummer och bekanta oss med omgivningen. Och en promenad in till centrum!

Puss på er! 
Australien, Bali & Seoul, Resor | |
#1 - - Inger:

Dåligt med uppdatering hännan ;)

Svar: jo, det har varit stiltje. Min dator är troligen död....
Karin Lindbom

Upp